Nota de premsa de la Marató de Cervera 2011

287 participants a la Marató de Cervera

Dues-centes vuitanta-set persones es van acostar al Menjador del Institut Antoni Torroja per donar sang durant la Marató celebrada aquest passat dissabte 18 d’abril de 2011, de 10h del matí a 10h del vespre, a Cervera. D’aquestes 287 donacions, 262 es van fer efectives i la resta, 25 en total, varen ser oferiments de persones que en aquell moment no varen poder donar sang.

Volem ressaltar les 35 persones que no havien donat mai sang es van iniciar en la donació en aquesta Marató.

Piràmide d'edats

Matí   Tarda

18-24            2         7

25-34           16        35

35-44           46        54

45-54           42        41

55-64           16        24

65-...            0         4

Grups per sexe

Matí   Tarda

Femení         51       82

Masculí         71       83

La Marató va ésser tot un èxit, i en això s’ha de destacar la col·laboració d’entitats i empreses en la organització i difusió de la Marató. Totes es van dur amb molta acceptació i molt d’èxit.

El programa d’activitats va ser variat i molt ben acollit. La tanda d’actuacions es va iniciar a les 18h, un any més, amb l’actuació d’havaneres del Grup d'Havaneres Duet Alborada. A les 19h es va comptar amb l’actuació de la cantant borgenca Laia Garra i Roig, i acte seguit, a partir de les 20h, amb les actuacions dels Bombollers de Cervera, els Grup de Diables Carranquers, i els Geganters de Cervera; que com cada any, no van voler fallar donant suport a l’esdeveniment.

Ja cap a últimes hores de la jornada es va comunicar els guanyadors del concurs de dibuix, que es va dur a terme gràcies a la col·laboració d’ Esports Truga, Supermercat Albareda i Mundijoc.

Durant tot el dia també es va comptar amb un sorteig molt atractiu, en el que van participar tots els donants. El sorteig es va fer en gentilesa de: Fan Club Marc Màrquez, Taller Mobil Miquel, SEYART, Cicloesport Vilamajo, Restaurant Bargues, Pizzeria Bar Jardí, Restaurant Can Lluis, Perruqueria Jaume Miquel, Dondara, Frankfurt Passadís, Banc de Sabadell, Catalunya Caixa, Caixa Unim, La Caixa, Naturhouse, Bonsais Paco, Circuit Urgellenc, Bar Restaurant Mas Duran i Punt Verd Fonolleres.

A més a més, destaquem altres entitats col·laboradores que es van implicar per tal d’aconseguir èxits en aquesta Marató de donació de sang de Cervera: Bricoindus, Creu Roja Segarra, Escola Jaume Balmes, Escola Josep Arques, Escola les Savines, La Baguette, Llar d'infants Arrel, Llar d'infants La Baldufa, Pastisseria Agustí, Pastisseria Colon, Pastisseria Sangrà, Pastisseria Valls, Taller Mòbil Miquel i Unitat d'Escolarització Compartida; a part d’altres entitats que van col·laborar en la difusió de l’esdeveniment.

Aquesta campanya ha fet augmentar els baixos índex de sang existents al BST.

Serveixi aquesta nota de premsa com a comunicat del Banc de Sang i Teixits, la Paeria de Cervera, el Consell Comarcal de la Segarra, l’Associació de Donants de Sang de la Segarra i el Institut Antoni Torroja, per agrair i felicitar a tots els participants i col·laboradors en la jornada.

Juny 2011

Web patrocinada per: